onsdag 27 november 2013

Run

Årets första löprunda är nu avklarad. Som ni säkert förstår så var den ingen dans på rosor. Seriöst vart har min en gång så goda kondition försvunnit. jag kände mig som en gravid flodhäst när jag släpade mig runt den korta motionsrundan som jag förr bara sprang när jag hade vilodag. Suck och stön det här måste vi verkligen få nån ändring på. Jag vill hitta tillbaka till den formen som jag hade för några år sedan. Då var stegen lätta och långa och att springa långt gick hur smidigt som hellst. Nu blir det nog att ladda min kära gamla telefon med en massa nya peppiga låtar, skaffa nya hörlurar och ett par riktigt bra skor. Sen ska jag ge mig ut i spåret och springa, springa och springa enda tills jag hittar motivationen och flytet igen.

// Annelie
Min trogna motionskamrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar