måndag 2 december 2013

Julefrid

Hej!

Snart är det jul och i år har jag bestämt mig för att inte ta del av julstressen. Hos oss kommer det antagligen därför inte bli någon stor julstädning, det kommer troligen inte heller att bli något stort julbak. För mig så gör det ingenting fastän vi inte stressar ihjäl oss under julhelgen, jag vill mycket hellre tillbringa helgen tillsammans med min älskade familj och alla våra underbara vänner. Under julen när vi ändå är lediga så finns det ju tid och möjlighet för oss att verkligen göra nånting roligt och bara ta vara på tiden vi har tillsammans. Tiden som går så får i ju ändå aldrig tillbaka så jag tycker att det är viktigt att inte slösa bort den.
Nu ska ni inte tro att jag avskyr julen, för det gör jag verkligen inte. Jag älskar julen och dess innebörd, jag tycker om julbelysning paket och pepparkakor men jag tycker det ska vara måtta med allt och att man inte ska glömma bort varför man egentligen firar jul.

// Annelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar