måndag 24 februari 2014

Utelåst

Godmorgon!

Ny vecka med nya möjligheter. Denna veckas plan är att komma igång med träningen igen om det skall bli något halvmaraton till sommaren. Det kommer att bli kämpigt men det skall gå. Det blir lättare att komma ut i löpspåret nu när snön i princip är borta.

Gårdagens bravad var att vi lyckades låsa ut oss ur lägenheten. Vi skulle fara på kaffe till några kompisar och jag for ut tidigare, ropade åt gubben att han skulle komma ihåg nycklarna eftersom jag inte hade tagit mina och han lovade att göra det, men två minuter senare smällde han fast dörren utan nycklarna i fickan.
Så kan det gå tur att vi har en extranyckel hos svärföräldrarna.

Lillgrabbens matstol anlände igår också, han godkände den genast. Tacka vet jag loppis billigt och bra.

Gårdagens seger var att jag lyckades vinna gubben i schack YEEE! :D

Idag fyller lillebror 19 år så ikväll skall han firas. Stort grattis till dig!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar