tisdag 3 maj 2016

Lite nervös

God kväll!

Jag har spenderat nästan hela dagen utomhus med barnen och sen på kvälls sidan med Gubben.
Barnen har lekt stojat och busat som vanligt, lunchen åt vi till och med utomhus i sällskap av grabbarnas kusin och kära mor.
Nu ikväll har vi tvättat undan lite hästtäcken, tvättat barnvagnen samt börjat förbereda sommarhagarna lite smått.

Imorgon skall vi till Kokkola och planera förlossningen, det är jag lite spänd för.
Jag brukar oftast veta vad jag själv vill och ha en klar tanke hur jag helst vill ha det, men helt ärlig så är jag lite osäker just nu.
Det finns så många för och nackdelar med allt.
Kejsarsnitt eller igångsättning och vanlig förlossning.
Ingen av de två andra graviditeterna och förlossningarna har ju gått som på räls och det är därför denna skall planeras vilket i och för sig är skönt så då vet man ju lite vad man skall ställa in sig på, men sen så kan ju endå vad som helst hända.
Kontrollfreak som jag är vilket man antagligen inte alltid skulle tro så behöver jag få ställa in mig på något, men vad är frågan och varför.
Well det får vi väl reda på imorgon och som sagt så vet jag inte vad jag vill eller ens hoppas på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar