tisdag 1 november 2016

Vinnare av almanackan

Hej!

Den lyckliga vinnaren av almanackan blev Emma YliAho. Stort grattis!
Den levereras inom kort till din brevlåda!
Det finns förövrigt bara 10 almanackor kvar att köpa så det är först till kvarn som gäller! :)

Vad har vi gjort idag då?

Först kom syrran hit och fotade hästarna i dwn mjölkiga morgondimman.
Sen kom David hit och sko Mellizza! Jag rekommenderar verkligen David och hans företag stall Dahlskogen till alla möjliga tjänster.
Ridlektioner, tillridning,  inridning och allt möjligt.
Verkligen jätteduktig!
Efteråt for vi en sväng till mamma och pappas på eftermiddagskaffe, där fick barnen leka av sig lite innan vi for hem lagom tills Gubben slutade jobbet.
Då for jag ut med Meciliah och Breeze. Väldigt mycket krut i hästarna idag. Breeze bjöd på diverse högre skolor samt lekte kapplöpningshäst medan jag stod och gapskrattade.
Jag gillar när hästarna är glada och nöjda.
Meciliah var också energisk men höll sig mera på mattan.
Direkt när jag kom in blev det simhallabesök för pojkarna och ett loppis besök för oss tjejer, trevligt trevligt!
Snipp snapp snut då var dagen slut






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar