onsdag 1 mars 2017

Fastlagsjippo

Hej!

Onsdag idag då och jag lyser med min frånvaro.
Jag har denna vecka varit fullt sysselsatt med att vara på inskolning eftersom jag ska börja jobba så det har inte funnits så mycket tid att sitta och slöa.
Det är roligt att börja på så smått igen men det märks att man är ovan och huvudet är helt slut när man kommer hem.

Igår kväll så var jag också bokad eller rättare sagt Mellizza var bokad till byns fastlagsjippo och den uppgiften skötte hon galant.
Det var stora och små som fuck rida henne och hon bar alla med stor försiktighet.
Hon fick stå parkerad bredvid en brandbil och hör och häpna, den uppgiften klarade hon också till och med när den blinkade blått.
På hemvägen taggade hon sen till istället och gångarten skritt fanns inte på världskartan. Då var hennes tålamod som bortblåst och det blev en yster resa hem :)

I måndags var syster hit och fotade lite ridbilder.
Jag har fått av mig och Breeze men väntar änny på bilder av W och Meciliah!
Sen blev det en terrängtur med två stycken glada hästar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar