torsdag 4 maj 2017

Mackapärer och molijokser

Hej!

Denna vecka går i jobbets och läkarundersökningars tecken.
Har fyra olika sjukhus besök denna vecka så det räcker till och slipper av.
Inatt har jag sovit med någon apparat som följer med hur jag andas och hur min sömn ser ut och ifall det kommer några andningsuppehåll och så vidare.
Obekvämt som för sju med saker i näsan, runt bröstet, runt handleden och fingret.
Dock lite intressant tillika.
Mitt i natten hade jag dock rivit ur näsgrejen så få se hur länge jag hade den borta och hur resultatet blev.
Idag skall jag få en holter på mig som skall kolla hjärtat ett dygn, det blir säkert också intressant kan jag gissa.
Efter det så är det bara ett läkarbesök och ett kvällsskifte och sen åker jag, gubben och Breeze iväg på semester.
Det lär behövas.

Bilden har sen inget med allt detta att göra utan den är från igår kväll när jag fixade Hästhagen. Vi har en liten utbrytarkung som jämt och ständigt drar sönder plastapännen och trådar så nu har jag försökt förbättra allt och hoppas på att elen skall ge henne någon rejäl stöt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar