onsdag 11 december 2013

Pumpa skrot

Aj aj!

Inte vet jag riktigt hur det gick till, men när gubben kom hem från jobbet igår så övertalade han mig att följa med till gymmet, hade ingen ursäkt att komma med heller eftersom det var dags för lillgrabben att sova.
Det var egentligen ganska lugnt och skönt där igår eftersom vi fick vara nästan ensamma, bara några enstaka hårt tränande människor höll oss sällskap.
Som alltid när vi är på gymmet vill grabbarna vara i skrothörnan och bygga muskler, träna bänk är en klar favorit. Själv nöjer jag mig med crosstrainern, helt lagom tungt tycker jag.
Jag hann bara träna en timme så vaknade lillgrabben, han fick då komma upp och kolla på när de stora grabbarna pumpade och hade sig. Det gäller att lära sig från liten hur det skall gå till.

Bild stulen från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar