tisdag 10 december 2013

Barndomens Julgran

Tjena bloggen!

Denna dag har tillbringats i Esse hos mina föräldrar. Mamma bakade pepparkakor och jag jag åt massvis av deg, pepparkaksdeg är alldeles för gott. Nu är jag mätt och stinn och ångar att jag inte är bättre på att behärska mig själv.
Morsan hade plockat fram den gamla plastgranen som vi hade där hemma när jag var liten, eftersom de inte behöver den mera så passade jag på att nalla hem den. Jag vet inte egentligen varför jag tycker bättre om plastgranar än äkta? Det ska bli roligt att klä den, tror det ska bli en annorlunda julgran hemma hos oss.
Medan lillgrabben sov hann jag på en kort date med joggingskorna samt en runda via stallet. Testade träns på Meciliah för första gången så det blev dagens lilla projekt.

Liten Missil :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar