tisdag 31 december 2013

snart happy new year

Hej!

Snart mycket snart så inleds det nya året.
Få se vad nästa år har att komma med åtminstone tror jag att jag kommer att ha svårt att toppa detta år. Tänk vad mycket som har hänt kan knappt fatta det.
Jag har flyttat hemifrån, fått mitt första barn förlovat mig och gift mig under 2013.
När jag tänker tillbaka på hur livet såg ut för exakt ett år sen så kan jag nog bara konstatera att allting har löst sig till det bättre. Jag har klarat alla utmaningar som jag ställts inför, jag har inte gått sönder. Det har varit många tårar men lika mycket skratt, det har varit stora frågetecken och klara svar.
Helt sjukt egentligen och jag är lyckligare än jag någonsin varit förr.
2013 har varit ett helt underbart år det är så mycket som har ändrat i mitt liv och jag är så otroligt tacksam att jag fått uppleva just detta år.
Nu tar jag fart mot 2014 och väntar med spänning på vad det året har att erbjuda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar