torsdag 26 december 2013

Våran lilla jultomte hälsar

Tjena!

Jag ber om ursäkt för extrem dålig uppdatering här på bloggen, men så här är det när man är på resande fot mest hela tiden.
Idag har vi haft två släktkalas så vi har minsann firat för hela slanten.
Det är alltid roligt att träffa alla mostrar,fastrar morbröder och farbröder samt alla kusiner och småkusiner. Livat värre blir det när man är så många människor på samma ställe, men man börjar ju bli van haha.
Nu är det i alla fall skönt att vara hemma igen och sitta här och njuta av tystnaden. Lillgrabben sover och gubben är ute på några ärenden. Huvudet snurrar av allt prat man hört idag, men roligt och trevligt har vi haft det.
Nu ska jag dra på mig den största tröjan jag hittar och de största mjukisbyxorna jag har och bara slänga mig med benen upp i soffan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar