onsdag 26 februari 2014

Blod och svett men inga tårar

Godmorgon!

Idag går det trögt kroppen värker och ögonen tycks skrika efter sömn trots att jag sovit åtta timmar inatt.
Vi for och träna igår direkt efter att gubben kommit hem från jobbet, eller gubben for till gymmet och jag snörade på mig joggingskorna. Gårdagens pass gick lite bättre än förra, men det gick långt ifrån bra, men jag var i alla fall lite mera motiverad och uthållig. Lillgrabben fick också hänga med på gymmet, han gillar att vara med och kolla när grabbarna lyfter skrot.
Efter träningen så däckade jag och gubben på soffan och skulle helst inte ha rört på oss på resten av kvällen. Att bara ligga och dötitta på Tvn var helt tillräckligt med underhållning.
En 7 tiden efter att vi just hade ätit lasagne så började gubben störtblöda näsblod och ca 15 minuter senare började även min näsa droppa blod. Så kan det gå, det är inte direkt första gången nån av oss blöder näsblod men det var nog premiär på att vi båda blöder på nästan samma gång :)

På dagens schema står det endast två saker. promenad med hästarna samt date med gubben, resten är oplanerat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar