lördag 1 februari 2014

fångarna på fortet

Hej!

Gissa vem som fick ha sovmorgon i morse och sov till klockan 10? Helt sjukt hur utvilad jag är och mår som en prinsessa.
Gårkvällen spenderades i Kivilös tillsammans med goda vänner. Vi kollade på fångarna på fortet och jag kan helt ärligt erkänna att alla uppgifter som involverar ormar skulle jag aldrig klara av. Jag är helt panikiskt rädd för ormar och tycker de är hemskt obehagliga, till och med på film. Sen dom höga höjderna så tycker jag ser jättekul ut, såna utmaningar älskar jag. Det påminner mig om att vi borde åka till något nöjesfält i sommar.
Kvällen avslutades som vanligt med Pidrospel. jag undrar hur många såna spel vi spelat i år?
Lillgrabben var givetvis med oss och han var överlycklig eftersom familjen har två hundar. Han storskrattar så fort dom tittar på honom med sina viftande svansar. Hundar hör till hans absoluta favoritdjur. Sen när vi inte bor i lägenhet längre så skall vi absolut ha en, det känns faktist jättetomt utan hund just nu, men vi har bestämt oss för att försöka klara oss ett tag utan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar