onsdag 19 mars 2014

Hur folk reagerade

Hej!

Lovade ju er att jag skulle skriva och berätta hur det gick till när vi blev tillsammans och den historien är lång och invecklad och ingen vet riktigt hur det gick till.
Vi lärde känna varandra för ett par år sen och blev ganska tidigt väldigt goda vänner som tyckte om att hitta på en massa knäppa saker tillsammans. Vi har alltid haft lätt för att prata och ha kul tillsammans. Väldigt impulsiv och halv kaotisk är väl ord som beskriver den tiden bäst. Att bara hoppa på tåget och dra iväg på en spontan resa var något som vi båda gillade väldigt mycket. Så småningom växte känslorna fram och plötsligt en dag konstaterade man att man aldrig vill vara utan personen i fråga och att man absolut inte vill att någon annan skall komma och nappa denne mitt framför ögonen på en, så då en dag bara så var vi tillsammans. Det finns inget datum som vi kan säga att från och med då blev vi tillsammans utan det hände bara någongång.
Sen hur folk reagerade när vi berättade att jag var gravid. Dom flesta blev väl ganska förvånade och chockade kan jag tänka mig eftersom inte många ens visste att jag och gubben var tillsammans, det var väl inte direkt väntat. Dom flesta reaktionerna var i alla fall väldigt positiva och folk gratulerade en och tyckte att det skulle bli roligt. Idag tror jag inte att det finns någon som skulle vara negativt inställd på att han kom till världen. Vem skulle kunna låta bli att älska en sådan underbar liten krabat.
För oss har han aldrig varit ett misstag han har alltid varit önskad och vi ångrar inte en sekund att lillgrabben är vår son. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar