torsdag 20 mars 2014

Pizza och nötter

Godmorgon alla!

Hoppas ni har fått sova gott, det har i alla fall jag gjort.
Igår var det ju datekväll, eller varje dag är ju en datedag nu när gubben är sjukledig från jobbet men vad är nu bättre än det?  En kompis till oss frågade om vi ville komma över på Pizzakväll och det var klart vi ville det. Finns det något godare än hemlagad Pizza, det tror inte jag i alla fall. Sen till efterrätt åt vi glass med salta nötter och kolasås mums filibabba säger jag bara.
Idag har vi haft fullfjong redan från morgonen. Började dagen med att åka in till stan och storhandla, dyrt men mycket mat fick vi hem.
Sen klockan 1 var det dags för läkarbesök, lillgrabben tycks växa och utvecklas precis som han ska. Vi fick lite mera tips om hur vi skall göra för att bättre få igång magen på honom.  Suck för denna mage som inte vill som vi vill.
Nu skall jag bara byta om och dra på mig ridkläderna så sticker jag iväg till stallet äntligen så skall jag klättra upp på hästryggen igen, som jag väntat och längtat.
Imorgon så skall gubben till läkaren och få domen om sitt knä, få se vad de säger åt honom.


1 kommentar: