måndag 24 mars 2014

Life is a gift

Hej!

Jag vet inte om ni har tänkt på det men tänk vilken fin gåva livet egentligen är.
Det tycker jag i alla fall. Likaså tror jag att allas liv har en mening och att alla är här på jorden av en orsak. De dagar när livet verkligen har varit en pina och allt har känts helt hopplöst så har det varit något som har fått mig att orka gå vidare. Jag tycker att det är ganska häftigt att man själv inte kan få något att börja leva helt utan någon hjälp från något annat, att man kan se till att hålla saker vid liv och hjälpa till för att liv skall bli till men själva livet har man ingen makt över.
Idag är hur som helst en riktigt bra dag. Började dagen på bästa sätt med att åka iväg till stallet. Lillprinsessan var på bättre humör idag och allt flöt på precis som det skulle. Tränade lite uppställning samt tvättade hela hästen, all vinterns smuts satt ingrodd i pälsen på henne så det behövs nog flera gånger för att man skall få henne ren. Ikväll blir det verkning för hela slanten eftersom både Meciliah och pirayan skall få hovarna fixade av vår duktiga verkare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar