onsdag 23 april 2014

Bad news

Hej!

Svaren på pirayans blodprov har kommit och tror ni inte att hästkraken fortfarande har hingsthormoner kvar i kroppen. Suck och stön som om inte förra operationen skulle ha varit tillräckligt jobbig för både häst och matte.
Idag är en sån dag som inte alls blev som jag hade tänkt mig. En liten sak blev plötsligt enorm och fick bägaren att rinna över och plötsligt var allt hela världen och det blev svårt att tänka klart. Lösningen på problemen har jag fortfarande inte men jag brukar ju inte vara den som ger upp i första taget så visst skall det mesta gå att ordna på ett eller annat sätt. Givetvis så går ju mitt dåliga humör ut över människor som minst förtjänar det och som inte kan göra något åt saken i fråga så då får man skämmas i efterhand.
Dagens projekt har varit att tömma vedlidret på skräp, papper ,plast och allt möjligt annat damm och grejs. Dit for hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Blev en hel traktorkärra full med saker som vi åkte iväg och dumpade till soptippen. Imorgon har vi tänkt att vi skall börja klyva undan all ved som står där hästarnas vindskydd och boxar skall komma.

Syrran har fotat vårbilder av Pirayan som ni kan få njuta av





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar