torsdag 24 april 2014

Birthmarks

Hej hopp!

Vilket härligt vårväder vi har idag. Alla ni som har möjlighet skulle jag rekommendera att skall passa på och njut nu!
Själv kom jag just hem från en läkarkontroll berättade ju för en tid sen att jag skulle åka och kolla upp några födelsemärken. Så det har jag gjort idag. Födelsemärke 1 så kommer att få lämna kvar där det sitter men födelsemärke 2 så får jag själv bestämma om jag vill ta bort eller inte. Skall fundera på saken och sen bestämma mig.
På dagens schema så står det vedklyvning. Det finns massor av ved som skall bort innan vi kan börja hamra och spika på Prinsessornas bostad.
Sen senare på kvällen blir det födelsedagskalas för hela slanten. lillebror Fredrik fyller 21 år. jag minns ännu dagen när mamma kom hem från BB med honom. Det var på moin födelsedag. dagen när jag hade fått en grön kratta i present. lillasyster Jenny hade fått en likadan gul som hon så glatt skulle visa åt mamma. i misstag råkade hon då slå lillebror med Krattan i huvudet. Tänk så det kan gå. Senare på kvällen kom några av mina kusiner över och ville prova min ljusgröna födelsedagspresent. i misstga råkade då den gå sönder. givetvis blev jag ledsen och fick en ny.. men den var gul och inte alls lika fin :P

Syrran har fotat vackra bilder igen :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar