måndag 28 april 2014

Hipp hipp hurra till jag på mig födelsedag

Godmorgon!

Idag är ingen vanlig dag utan det är min födelsedag LOL

Jag är inte särskilt mycket för firande av min egna födelsedag så jag tror bestämt att vi kommer att fira i stillhet med lite vedklyvning nu från morgonen. Några lass skall vi väl ändå hinna få bort idag.


Lillgrabben vaknade på strålande humör redan klockan 5 i morse men som tur var så kunde han somna om till slut och sen sov han till lite före åtta. Det kallar vi sovmorgon hemma hos oss.  De bästa leksakerna hemma hos oss just nu är inte alla leksaker som finns i leklådan utan precis allt annat som han vet att han inte får ha. Sladdar, datorn mobiltelefoner pappas snusdosor och lite allt möjligt annat. När han har varit tyst och nöjd lite för länge så kan man gissa sig till att han har hittat något sådant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar