söndag 27 april 2014

Time for family

Hej!

Idag är en sån där skön dag helt utan måsten. jag och gubben har varit utomhus med lillgrabben och bara tagit det lugnt. tanken var först att gubben skulle åka iväg på gym men eftersom Sportis hade stängt så beslöt han sig för att träna utomhus istället.
Jag och lillgrabben hängde med som moraliskt stöd bara för att han inte skulle behöva vara ensam samt för att det är skönt med frisk luft. härligt att bara vara utan att behöva stressa så mycket.
Lillgrabben fick för första gången i livet rulla omkring på bar mark och det var mycket intressant och spännande tyckte han. Roligast enligt honom var när han hittade en god käpp att tugga på..
Jag är så glad och tacksam över att jag har en sådan fin familj att just jag fick världens bästa man och barn :)
Nej men helt ärligt är jag jätteglad över att vi trivs så bra tillsammans och att vi ofta har väldigt roligt och kommer bra överens med när vi hittar på någonting. Det är skönt att bo med någon man verkligen trivs med och som är ens bästa vän på samma gång som de är ens man. Det är jag tacksam för!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar