tisdag 17 juni 2014

När kroppen säger stopp

Hej!

Just nu är jag inne i en period då jag helst skulle vilja få en massa saker uträttade och jag skulle gärna vara i full gång hela tiden, men under de senaste dagarna har kroppen börjat säga ifrån så nu är det bara att konstatera att det är lika bra att börja ta det lite lugnare även om huvudet säger någonting annat.
Idag har jag verkligen försökt anstränga mig för att inte göra någonting extra och att inte stressa, men shit alltså vad svårt det är när man vet att det finns saker som borde bli fixade, men vad kan man, måste man så måste man kan vi väl konstatera.
Så på dagens schema har det inte stått många hårda aktiviteter, bestämde att hästarna får ha en ledig dag, vilket egentligen är lika bra eftersom blåsten gör att de ser en massa småspöken i varje hörn.
For med gubben till stan istället och hälsade på en kompis och sen for jag och lillgrabben på sandlådshäng med våra grannar. Nu sover han sött i sin säng och jag slaggar på soffan och funderar på om jag skall släpa mig iväg på dressyrtävling ikväll.






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar