lördag 21 juni 2014

Mitt i sommaren

Hej!

Visste ni att i februari hade vi det lika varmt eller skall man säga lika kallt som vi hade det igår när det var midsommar. Ganska så märklig känsla tycker i alla fall jag.
Hur som helst så har vi firat denna högtid i alla fall med att ordna en grillfest hemma hos oss.
Det är alltid lika trevligt att ha folk hemma hos oss och att få träffa alla vänner, det är också alltid lika mycket städning efteråt så att man tar sig en funderare varför man egentligen ens ids att städa innan gästerna kommer och inte bara sparar all städning till efteråt haha. Roligt hade vi det i alla fall och mätt, trött och belåten for man till sängs efteråt.

Hästarna mår också bra, dom har sluppit ut på promenader nästan varje dag, jag har försökt tänka på att ta det lite lugnare nu eftersom jag har haft rätt så mycket sammandragningar så ridningen har fått komma lite i andra hand, tur att det finns andra hjälpsamma människor som erbjuder sig att hjälpa till med motioneringen av hästarna, det behövs minsann för mina prinsessor visar tydligt sitt missnöje om de inte slipper ut och sträcka på benen lite nu som då.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar