fredag 13 juni 2014

The little secret

Hej!

Idag känns som en dag när vi äntligen kan droppa den lilla eller stora hemlighet som vi nu gått och hållit för oss själva ett tag. I mitten av november detta år kommer lillgrabben att få ett syskon. Lite konstig tanke att våran lillgrabb skall bli storebror. Folk brukar ju säga att jag oftast tar allt på en gång så visst jag kan ge er rätt det är som vanligt allt eller inget som gäller, roligt skall det bli i alla fall när lillungen väl är född.
Allt det här med att vara gravid och förlossning och sånt är något jag gärna skulle skippa om det bara gick. Det här med att trivas som gravid och tycka att det är så mysigt är tyvärr inget för mig denna gång. Det känns fortfarande som om jag har det i allt för färskt minne tyvärr, men snart är ju halva tiden gått så visst kommer jag även att fixa detta. Lillungen är hur som helst väldigt önskad och redan högt älskad <3




1 kommentar:

  1. grattis! Fast jag nog inte alls är avondsjuk :) Att vara gravid och föla tänkt jag säga..föda är inget jag skulle villa vara med om :)

    SvaraRadera