fredag 4 juli 2014

Denna dagen ett liv

Hej!

Ett litet tips till er alla!

Fyll era dagar med liv istället för att fylla livet med en massa dagar :) Tycker det var ganska tänkvärt när jag läste det på en lapp bså jag kom på att man lika bra kan dela det rådet vidare.

Idag har varit en rätt så skön dag. Hästarna har fått vila idag så man har hunnit med en hel del annat istället. Bland annat så har vi varit på födelsedagskalas och sen blivit bjudna på mat hemma hos min mamma och pappa.
Cyklade också en sväng via stall NH och hälsade på Pirayan som går i sin hage.
Hans matte har smitit iväg till Åland så jag tänkte att jag skulle hälsa på honom i sin ensamhet. Pirayan såg dock ut att ta det hela med ro och gick runt och käkade så mycket gräs han bara kom åt, att jag kom dit och hade tänkt förbarma mg över honom brydde han sig inte nämnvärt om haha :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar