lördag 27 september 2014

Hjälpa till!!

Hej!

Hoppas ni alla har sovit gott och att ni nu förväntansfullt väntar på vad lördagen har att bjuda på. Skulle jag få välja vad jag skulle göra idag så skulle jag sitta på hästryggen och vara på väg till Katternö Horse Show men nu ser inte min situation ut som om det skulle vara möjligt. För det första så har jag ridförbud fram till förlossningen och för det andra så är det flyttdag idag.
Det känns både roligt och sorgligt på samma gång.
Gubben är redan på nya stället och fixar och donar medan jag är här hemma och väntar på att lillgrabben skall vakna.
Det finns inte så mycket jag kan göra för tillfället eftersom jag har lite lätt lyftförbud just nu så man känner sig lite överflödig och i vägen.
 Ni som känner mig vet att jag avskyr som pesten att inte få göra något.
Om det är något jag verkligen är dålig på så är det just att ta det lugnt och försiktigt.
Det känns fjantigt och det känns löjligt att knappt lyfta ett finger och fram för allt så känner man sig väldigt lat.

Jag kan bjuda er på lite bilder från veckan som gått. Lillprinsessan var riktigt duktig igår när jag jobbade lite med henne. Jag hade egentligen inte tänkt göra någonting med henne men eftersom hon var så full av energi och vilja så gav jag med mig till slut :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar