onsdag 1 oktober 2014

Graciöst

Tjena!

Vilket vackert väder vi har idag. Jag älskar när vädret ser ut som det gjorde denna morgon, när solen lyser och det är rimfrost i gräset.
Det är mysigt att borra in näsan i hästarnas vinterpäls som så småningom börjar sätta sig.
Det är rofyllt att lyssna på deras lugna tuggande när de äter sitt morgonhö.
Igår kväll tog jag mig tid att gå en kort promenad med båda hästarna.
Fick också lära mig att Meciliah nu officiellt inte alls har något som hellst behov att ha med sin mamma på äventyr.
Lite för modig har hon blivit på gott och ont, men egentligen är det ju bara en positiv sak i framtiden. Lilltrollet lyckades också med att placera en av sina hovar på mn högra fot och jag kan ärligt säga att jag inte rekommenderar andra gravida att hoppa runt på ett ben, åminstne jag lyckas inget vidare med det.
Förövrigt då så borde jag börja packa upp lite grejor, men jag kan inte säga att det lockar särskillt mycket alls. Vad jag hellre skulle göra är att följa med lillasyster på en tur med hästarna, men jag tror jag får skippa den delen.








2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har ni köpt hus eller vart har ni tagit vägen? :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vi har flyttat till en ny lägenhet som ägs av mina svärföräldrar. Väldigt praktiskt för oss eftersom vi nu har en större och fräschare lägenhet samt att vi har hästarna utanför köksfönstret :)

    SvaraRadera