tisdag 7 oktober 2014

Inspa mig hit och dit

Hej!

Trött tröttare tröttast var feelisen jag hade när jag gick och la mig igår. Tröttare och ännu lite trötatre var känslan jag hade när jag vaknade i morse. Egentligen borde jag ju sova eftersom jag har alla möjligheter att göra det nu nnär lillgrabben tar sig sin för middags lur, men istället väljer jag att sätta mig framför datorn och bara slösurfa.
Just nu har jag en hel del som jag egentligen borde uträtta. Saker som egentligen förväntas vara roliga, men just nu lockar det inte alls.
Att få inreda ett nytt hem det är ju kul, hur roligt som helst egentligen tycker många och vissa brinner verkligen för såna saker.
Själv tycker jag om när det ser fint ut men har absolut inget tålamod eller öga för sånt. Jag ser inte saker framför mig, jag kan inte planera i huvudet hur jag vill ha det och hur det skall se ut när det är klart, jag saknar väl kort och gott ett helhets intryck. Sen är jag inte heller intresserad av någon viss stil. Jag tycker om gott och blandat precis som Makuunis lösgodis som man kan plocka åt sig av sina favoriter precis så är jag. Lite av ditt och lite av datt annars tröttnar jag väldigt fort.
Jag orkar helt enkelt inte bry mig eller jo visst bryr jag mig men jag ids inte lägga allt för mycket energi på saker jag helt enkelt inte är bra på. Ibland får jag nästan lite dåligt samvete till och med över mig själv, men det går vanligtvis över ganska fort.
Vad jag egentligen vill komma fram till är att jag borde ta tag i att hänga upp lite tavlor, inreda med lite hemtrevliga saker samt hänga upp gardiner och annat smått och gott, men som det ser ut just nu så blir det inte gjort idag









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar