torsdag 1 januari 2015

Happy new year

Hej alla vänner!

Nu är jag jättenyfiken, vad hade ni för er igår på nyårsaftonen?
Första dagen som facebookfri har hittills gått ganska bra, men jag saknar er alla och har ingen som helst aning om vad ni har sysslat med.
Jag gissar att många av er har umgåtts med vänner och familj.
Vissa av er har kanske ätit nyårsmiddag tillsammans och andra har kanske smällt raketer.
Några av er har kanske haft husdjur och barn som varit skräckslagna av alla raketer medan andra av er inte har haft några problem alls.
Ni ser jag har ingen som helst aning om vad som har hänt på eran nyårsafton, lite märkligt va?

Själv spenderade jag min kväll i Larsmo tillsammans med goda vänner.
Min barndomskompis som bor i Usa är hemma över nyår så vi fick fira tillsammans med henne.
Det är roligt att se att fastän man är i från varandra flera månader och till och med år så består fortfarande vänskapen.
Det är aldrig några problem med att ta upp något samtalsämne och man blir fortfarande lika glad varje gång man råkas! En dag vill jag resa dit och ta med hela familjen så vi kan träffas även där :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar