onsdag 31 december 2014

Farväl och tack

Hej!

Jag är nu officiellt tillbaka till stenåldern.
Efter många om och men så har jag raderat mitt facebook konto och det känns både tomt och vemodigt men endå som rätt beslut.
 Det jag kommer att sakna mest är alla vänner som man lärt känna där samt alla grupper man följer. Plötsligt så känns det som om man är helt utelämnad från vad som händer i världen. Jag kan inte längre följa med vad som händer i mina vänners liv, speciellt de som bor längre bort som man inte annars träffar i verkliga livet. Det finns ju så mycket som händer på facebook, det är ju verkligen ett socialt nätverk.
Helt plötsligt så känner man sig ganska ensam på sätt och vis.
Jag skulle bli väldigt glad om ni som läser min blogg fortsätter att titta in nu som då och lämna gärna en kommentar nu som då efter er så jag vet att ni finns.
Jag hoppas att ni mina vänner fortsätter att hålla kontakt med mig på andra vis.
Ni får gärna maila mig eller ringa mig och hålla kontakten med mig på andra sätt, varför inte skicka ett brev. Jag bryr mig fortfarande om er allihopa även om jag inte kan gilla era bilder och kommentera era statusar. Hoppas vi ses och hörs!

Helt OT! Har jag inte en duktig man som kan rida barbacka med endast ett grimskaft på en volt :)








3 kommentarer:

  1. Hur raderar man sitt konto på fb? Går väl bara att inaktivera?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det går nog att helt radera det, men det är lite invecklat. Det finns klipp på youtube som visar hur man skall gå till väga för att helt få bort det :)

      Radera
    2. Om du inte loggar in på 14 dagar efter att du inaktiverat så tas kontot bort!

      Radera