tisdag 24 mars 2015

Snöslask

Hej!

Brak sa det i min rygg och så brände det till riktigt ordentligt.
Typiskt när man just har börjat komma igen så händer något sådant.
Igår slapp jag nätt och jämt upp ur soffan utan att i sakta mak kravla mig fram, men idag är det redan lite bättre.
Borde verkligen ta mig i kragen nu och stärka upp mina korsryggsmuskler.
Det är inte speciellt roligt att gå runt med ryggvärk bara för att musklerna inte orkar hålla en uppe.

Arabprinsessan slapp ut med sin medryttare och dagen till ära passade vi på att bygga lite hinder på gårdsplanen.
Dagens största framsteg var att Prinsessan kom underfund med att det nog går bra att hoppa över vatten, man måste inte alltid gå runt pölarna eller nita strax farmför.
Jag har varit lite orolig hur hon skulle vara med vatten efter höstens dikes olycka men som tur var så verkar hon inte ha fått nå trauma.
På söndag ser det ut att bli tävling. Länge sedan sist nu så det skall bli kul. Få se om jag kommer mig runt. Det är hur många år sedan jag sist tävlat.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar