fredag 21 augusti 2015

Massvis av kläder

Hej och hå!

På grund av tristess och överloppstid började jag gå igenom lite av barnens kläder idag.
Oj käre min tid vilken mängd kläder man har lyckats samla på sig under dom två åren de har funnits i våra liv.
Jag har fotat en del och tänkte lägga upp till försäljning så om någon är i behov av lite kläder så är det bara att hojta till.
Ifall du är i behov av kläder och inte har råd att köpa finns det nog kläder som kan ges bort också så det finns alltså något för alla.
Kläderna är sen inga dyra märkeskläder utan helt vanliga Lindex, Kappahl och H&M kläder.
Det finns betydligt mera kläder än de som jag fotat så bara ni orkar vänta ett tag så dyker det nog upp mera.
Alla dom minsta bebiskläderna är nerpackade så dom borde jag också ta fram och se vad som skall säljas eller ges bort! :)

Annars har vi mest tagit det lugnt idag, borde åka och köpa färg till sadelkammaren.
Ifall någon råkar att ha begagnade hästboxar liggandes hemma så kan ni oxå hojta till så är vi kanske intresserade om måtten är de rätta :)

Bilder på en bråkdel av kläderna :)



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar