fredag 30 oktober 2015

Ber en kort bön

Hej!

Sjuka barn i stugan, förkylningen slog till på en gång.
Båda barnen har haft svårt att sova och varit vakna varenda timme och gråtit.
Summan av gemensam gråt dom 4 timmar dom varit uppe idag är ca 3.5 h vilket resulterar i en väldigt uppgiven moder som inte trivs med situationen.
Modern satte just båda barnen i säng och ber en kort bön att de skall somna båda två så att hon får lite andningspauser för att orka med eftermiddagen.
Sluta gnälla tänker säkert vissa du har valt att ha barn själv och det är ju sant.
Dock betyder det inte att jag behöver tycka om när de är sjuka och ledsna. Det tar på krafterna när inget är bra och inget hjälper och vem tycker nu att det är roligt att vara sjuk? Inte jag i alla fall!

Nu till något roligare.
 Jag kan bjuda på bilder av en sjukt duktig Meciliah som var ute i terräng med mig igår.
Inte länge innan hon är en ridhäst nu.
Har på känn att hon kommer att vara en riktigt trevlig terränghäst som älskar långritter!
Älskade Lillprinsessan har även hon en speciell plats i mitt hjärta.
Hon ger mig gråa hår ibland men så på samma gång så tokälskar jag hennes attityd.
Hon borde få bli distanshäst eller galopphäst, är säker på att det vore hennes grej. Rytatre någon? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar