måndag 26 oktober 2015

Utställningen över!

Tjahapp!

Dit for den helgen då i ett ända huj!
Hela helgen for i utställningens tecken.
På fredag ställde vi till med det sista som behövde göras, sorterade priser, kollade med parkering lade ut skyltar och fixade lite smått och gott.
Hela lördagen var det sen utställning för hela slanten.
Totalt sett var det hela 47 st anmälda men sen i slutändan var det 38 som kunde komma.
Superroligt att så många ville komma och hela dagen kändes väldigt lyckad med både nya och bekanta ansikten och hästar.
Vi fick stor hjälp av många frivilliga medhjälpare och det var verkligen guld värt!
Detta vill jag helt klart göra flera gånger!

Ställde ut Breeze under dagen också och det gick bra. Hon var pigg och på alerten i arabklassen och blev där klassvinnare, men sen i BIS klassen så var hon inte alls på hugget utan var trött och lite slak. Där har jag att jobba med mig själv och få henne att tycka att det är roligt att visa upp sig.

Pirayan eller AN Etique som han så fint heter fick också delta i arabklassen. Oj vad jag hoppas att syster yster är stolt över honom. Första tävlingen i livet för honom i en miljö med många olika nya hästar och han var lugn som en filbunke. Jag vet hur mycket tid och energi J har satt på honom och det har verkligen gett resultat. All blod svett och tårar är nu mödan värd.

Knäppte X antal bilder från utställningen och har massor av bilder på fina hästar och deras ägare. Tänkte dela med mig av en bråkdel av bilderna där man kan se kommunikationen mellan häst och människa!




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar