tisdag 24 november 2015

Slow Motion dag!

Tja!

Denna dagen ett liv som Farbror Melker skulle ha sagt.
Jag har inte riktigt kommit mig för att göra nånting alls egentligen utan har mest bara legat på soffan och spottat i taket.
En liten stund var jag dock ut och luftade mig och hade med kameran i högsta hugg.
Brudarna i hagen var på G och bjöd på en liten Show till min stora förtjusning.
Har fortfarande inte hittat någon sadel åt Breeze men har ett par på intågande som vi skall hoppas att passar.
Gubben jobbar kväll även denna vecka så kvällarna blir lite långa. Svårt att veta vad man skall hitta på eller vem man skall terrorisera.
Idag skall dock Storebrors faddrar ta honom med sig och baka pepparkakor så det blir bara jag och Lillkillen som får hitta på något!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar