onsdag 20 januari 2016

En trevlig överaskning

Hej!

I helgen var vi på ryttargala och det måste jag säga var en väldigt rolig tillställning.
Spännande att se alla bekanta och obekanta ridmänniskor i långklänningar och i kostym.
Vanligtvis ser man ju dem bara med hjälm, hästsvans och ridbyxor på eller nu på vinter i ridhalare eller overall och givetvis är det inget fel med det men oj så spännande det kan vara att klä upp sig ibland.
Nästan så man blir lite blyg inför alla fina människor hahaha :)
Hela galan var välordnad och maten var utsökt.
Programmet var lagom även om jag och Gubben inte kunde medverka till slutet.
En trevlig överraskning fick jag också under diplomutdelningen när jag fick pris för bästa utställningsguru.
Väldigt roligt och förvånande men oerhört tacksam är jag.
Utställning och hästuppvisning är ju något jag brinner för så jag hoppas att detta är ett ämne som jag kommer att utvecklas ännu mera i med tiden.
Drömmer om att både gå en Premieringsdomarkurs och utställningsdomarkurs och givetvis att föda upp hästar som kan gå bra både i utställningsringen och på tävlingsbanan.
Drömmer också om att få se arabsporten utvecklas i Finland och det hoppas jag verkligen att den gör så man kan vara med och påverka även där.
Tiden får utvisa om mina drömmar uppfylls.
Hoppas får man alltid göra!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar