tisdag 26 april 2016

Allt på topp!

Hejsan alla glada!

Klockan är 12 och vi har redan haft en del program på agendan.
Morgonen började med att vi försov oss, hur ofta händer det när man har barn i huset?
Lillkillen vaknar alltid utan undantag innan klockan 8 på morgonen så vi ids nästan aldrig sätta på någon väckarklocka.
Tror ni inte att han sov till 9 imorse då och kvart över 9 skulle vi vara vid rådgivning på läkarbesök. Tur att vi är snabba säger jag bara och att gubben var hemma idag.
Han tog lillkillen under armen och for iväg så att jag kunde väcka den äldre grabben, ge honom frukost samt sätta utekläderna på så att han fick fara ut med sin farmor och leka medan jag fick börja ställa mig till rådgivningsbesöket som jag hade halv 11.
Hur som haver så ser allt bra ut med både mig och bebisen. Jag tror helt ärligt att jag haft en så bra graviditet som den här. Jag orkar vara igång, inte så mycket sammandragningar och det känns som om allt bara flyter på. Mitt HB är bra, mitt blodtryck är relativt bra och bebisen verkar må bra. Vi mår bra helt enkelt och det är så otroligt skönt och jag är så tacksam.
Även minstingen fick godkänt på 1,5 års kontrollen. Inget att tillägga där. han växer och utvecklas precis som han ska och det är ju super.
Dock tyckte de att vi borde börja skippa nattflaskan och det är vi medvetna om, vi har bara varit för lata för att ta striden.

Lite bonusbilder på Storebror som Syster yster har knäppt! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar