torsdag 19 maj 2016

Sommarkollo i Esse

God eftermiddagen!

Hoppas ni alla haft en bra dag,d et har vi i alla fall. Jag hade rådgivningsbesök från morgonen och jag mår alldeles utmärkt om man nu kan säga det så.
Lite mindre utmärkt mådde jag dock igår kväll och inatt efter att jag plockat ner vinterhagen för hand. Det gör jag inte om den närmaste veckan.

Imorse traskade Gubben iväg med Breeze till Esse.
Säg det när har han blivit så hästvan att jag vågar skicka iväg honom 15 km längs med vägarna med en häst på släp dessutom.
Nästan 3 h senare var de framme vid destination Fors-Gers och där skall Breeze få tillbringa sommaren.
Bättre tränings och tävlingsmöjligheter och allt i allo ryttaren W som alltid ställer upp skall få rida och träna henne i sommar medan jag sysslar med annat.
Dock lär jag nog inte kunna hålla mig borta allt för mycket men känns bra att hon kommer att få vara igång mera än jag skulle kunna ha igång henne i sommar.
Dock blir det nog tomt i stallet och i hagarna har redan dryft fastän jag skall dit ikväll hehe :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar