måndag 18 juli 2016

Smörgåstårta av alltihop

Hej!

Smörgåstårta är gott i måttliga mängder men om man äter så mycket av den att det står ut ur öronen på en då vet man att man ätit för mycket.
Jag har stressätit tårta och hetsdruckit Coca Cola idag och blandat ihop allt i en salig röra.
Liksom jag gjort med annat också.
Tagit beslut hit och dit till höger och vänster så man kan nästan undra om jag ens har hjärnan med när jag tänker.
Nåja time will tell om jag åker på en stor käftsmäll så småningom.
Var ut på promenad med syster idag och hon brukar hjälpa mig att tänka lite klarare och ha andra teorier än jag själv.
Skönt att bolla med henne.
Ber härmed om ursäkt till höger och vänster över dom som går utstå mina impulsiva beslut och mitt yrande hit och dit i kombination med spring hit och dit.
Inte lätt att hänga med i svängarna kan jag tänka mig och ens är jag här och ens är jag där och plötsligt gör jag en helomvändning så ingen hänger med, troligen inte ens jag själv.
Dock ska jag sakta på tempot lite nu, det måste jag tvinga mig själv att göra. Nu ska jag ge hjärnan tid att hinna ikapp mig och även andra människor möjlighet att förstå sig på mig. Eller förstå mig det kan bli invecklat jag överraskar mig själv till och med ibland så jag lär inte sluta förvåna er heller.
Mitt bästa råd just nu är gör inte som jag och var inte som mig heller!

Vi hade dop igår samt Alvins kalas.
Fint väder i slutet och mycket folk. Alina Eva Maria blev minstingens namn. Efter min mamma och svärmor.
Imorgon börjar troligen höbärgandet, vi skall tro att vädret håller i sig många som behöver få in höet nu.
Meciliah kniper fortfarande, inget föl inom synhåll.

Längtar ihjäl mig typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar