tisdag 13 september 2016

Morgonpigga barn

Tjena!

Klockan är elva och barnen sover redan middag.
Klockan sex imorse kom de upp glada och nöjda. Suck altså, jag är inte gjord för detta.
I eftermiddag blir det treårskontroll för Alvin. Bättre sent än aldrig kan vi ju konstatera.
Jag tror nog inte att det är något speciellt med honom så det är nog ingen fara.
Jag är  helt värdelös på att komma ihåg att boka tider, därför jag drar ut på allt.

9.10 blir det utställning.
Ni som kom ifjol är varmt välkomna igen och även nya människor ryms med.
Det blir liksom ifjol skilld arabklass så ni österbottningar som är nyfikna på att visa era araber, detta är en chans för er att komma och öva.
Jag kommer att ta med några av mina i alla fall men hoppas att någon annan kommer också så att det blir någon utmaning!
Vi kommer att ha skilld unghäst klass också så passa på att komma och öva inför nästa års premieringar!

I helgen är det esse horseshow. Planerade att åka dit med åtminstone Mellizza och kanske Breeze, men nu är vi ju billösa åtminstone till nästa vecka så få se om vi får skippa den saken.
Känns ju lite trist eftersom det är en tradition att åka dit.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar