torsdag 1 september 2016

Vår dag idag

Hej!

Vi firar bröllopsdag idag, nu är det exakt tre år sedan vi överraskade alla och sa ja åt varandra i familjen salos vardagsrum. Tre turbulenta men underbara år som jag inte ångrar.
Jag har den bästa teammaten som jag kan tänka mig. Vi hjälps åt så gott det går och försöker få våran hektiska vardag att fungera.
Det är inte många lugna stunder och det är inte bara guld och gröna skogar men trots detta så har vi många guldkanter i vår vardag. Vi trivs ihop och jag tror att vi verkligen behöver varandra.
Han är en underbar far och en omtänksam man, han är lite lätt galen och hänger ofta med på mina galenskaper.
Precis som mig så är han impulsiv och när vi två bestämmer oss för något så är vi oslagbara.
Vi har ofta väldigt roligt ihop trots att vi ryker ihop ibland.
Det bästa av allt tror jag är att vi båda två förstår oss på varandra, vi är rätt lika och jag kan intyga att vi inte är några lätta personer att förstå sig på.
Denna dagen tänker vi fira tillsammans på ett eller annat sätt.
Min kära mor har lovat att passa barnen så vi smiter iväg på lite egen tid.
Första gången vi slipper iväg helt själv sen
Alina kom så det är verkligen uppskattat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar