tisdag 11 oktober 2016

Utställningen över för denna gång!

Hej!

Ursäkta min frånvaro men jag har varit konstant upptagen med annat.
Mestadels hästar och där emellan familjen.
Utställningen gick bra, jag är väldigt nöjd. Glad över att allt flöt på så bra, nöjd över att så många kom med sina fina hästar och stolt över mina fyra.
Prinsessorna var duktiga hela dagen lång.
Lastningen fungerade , på plats var de lugna och  coola  och under visningen sköpte de sig bra.
Vissa detaljer kunde ju finslipas men det är ju sådant som gör det hela mera spännande.
Marilyns trav till exempel som inte existerade, istället bjöd hon på hopp, skutt och en massa bus.
Tre hela varv fick vi försöka men dynamit hästen ville minsann inte visa upp sin stora luftiga trav.
Hon slutade sedan på en andra plats och jag är nöjd!
Meciliah gjorde också bra i från sig.
Vann arabklassen och kom sen trea i BIS klassen.
Väldigt fin kritik fick hon också till min stora glädje.
Traven och rörelserna är ännu inte hundra men vi får ta det vart efter.
Mellizza kom på andra plats och fick beröm för att hon är så bra i skick trots sin ålder. Det  var roligt att höra. Hon uppförde sig värdigt och moget. Roligt att se!
Breeze kom på fjärde plats och även det var rättvist.
Hon har något som bråkar i bakdelen/ryggen  just nu, vad det är vet jag inte ännu.
Hon skall kollas upp bara jag har råd och möjlighet.
Tills vidare får hon ta det lilla lugna och jobbas lite mindre.
Förhoppningsvis är det någon låsning men i min värld så är jag alltid förberedd på det värsta.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar