fredag 25 november 2016

Billösa morotsfantaster

God morgon!

I natt har vår älskade dotter varit en solstråle, efter nattningen kl 9 ville hon äta med under en timme imellan, det har hon i och för dig velat göra hela nätterna den senaste månaderna och modern börjar bli lite trött på det hela.
Kl 01.00 inatt gav jag upp och värmde en burk morotspure åt henne som hon åt med glupande aptit.
När burken var uppäten var hon pigg och glad och full med bus.
Den ungen är ett riktigt lyckopiller till och med på natten och även om man borde sova så kunde man inte låta bli att dra på flinet.

Gårdagens största överraskning var att bilen blev såld efter kl 10 på kvällen.
Nu är vi då altså helt billösa.
Föreslog för Gubben att vi skulle köpa en till häst och börja rida från ställe till ställe men det skämtet uppskattades inte.
Nu börjar då billetarjakten igen spännande!
XC 90 har vi varit väldigt nöjda med.. Dock tror jag det blir en billigare bil denna gång som man inte behöver bekymra sig om ifall barnen repar lacken!

Ikväll ska jag och Gubben på date med mina barndomsvänner.
Då blir det väl att ta varsin häst in till stan hehehe.. vilket jag inte skulle ha något tog men gubben skulle nog tycka att det var mindre romantiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar