fredag 23 december 2016

Gubben som försvann

Hej!

Här sitter jag då i all skönan ro.
Gubben for för snart en timme sedan och skulle snabbt lämna av julklapparna hos svärföräldrarna 30 meter bort och får väl snart börja titta ut genom fönstret om han svimmat på vägen.
Skämt åsido men han har en tendens att fastna väldigt länge när han skall på korta ärenden till min stora irritation eftersom om jag räknar snabbt så är det max 5 minuter och det betyder att jag väääntar i 55 minuter och det är jag då inte bra på.
Vi kan ju dock konstatera att han inte känner någon julstress och det är ju i och för sig bra.
Det gör inte jag heller för den delen.
Vi har inte stressat alls om jag skall vara ärlig.
Imorgon firar vi hela dagen hos svärföräldrarna med alla Gubbens syskon och respektive.
Det blir mycket folk och mycket mat, precis som det skall vara.
Julklappar kommer det inte att flöda om.
Vi har dragit lott vem vi skall köpa åt och köper endast en julklapp var för 30 euro.
Barnen får förståss några fler men vi har faktiskt inte spenderat särskilt mycket där heller.
Blir skönt med en lugn och avslappnad jul, jag hoppas i alla fall att den blir så.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar