onsdag 25 januari 2017

Hjärtat som klappar

Hej!

Här tar vi det lilla lugna, barnen leker och jag chillar.
Det ända som inte chillar är mitt hjärta för det har fått för sig att rusa iväg i vansinnesfärd och orsaka svimingskänslor och lämnar sen efter sig en kända som aTT någon försöker strypa mig.
Ytterst obehagligt kan man ju tycka.
Var och kolla upp mig häromdagen men just då mådde jag ju givetvis toppen och inga rusningar alls och  alla värden såg bra ut förutom vilopulsen som är hög.
Doktorn trodde inte det var något fel på mig så jag får väl fortsätta gå här då och känna mig som en halvstrypt och hjärtklappande zombie.
Nä skämt åsido, ska testa sköldkörtelvärdena idag och se  om det kan vara den som bråkar.
Är det inte det så får vi väl hitta något annat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar