torsdag 26 januari 2017

Små söta ponnypojkar

Hej!

En stor del av denna dag har gått i hästarnas tecken.
Jag började morgonen med att besöka ett par otroligt söta ponnyhingstar och några större hästar som också givetvis var söta.
Någongång i mitt liv måste jag nog se till att ha något så litet och sött.
Roligt för hingstarna att få gå i samma hage och busa med varandra.
Jag fick några otroligt söta bilder på¨dem som jag måste passa på att dela med mig här.
Varmblodshingsten på stället var också lite one of a kind, så otroligt snäll.
Gårskatten passade på att hoppa upp på hans rygg när vi kom dit och han brydde sig inte nämnvärt fastän katten både trampade på honom med tassasrna, tvättade sig och sen lade sig ner för en tupplur.
På stället fanns också en fjording och ajg menar vem gillar inte fjordingar?
Tuffare ras får man leta efter och deras häftiga färg tokälskar jag.

På eftermiddagen sen slapp hästarna ut på en terrängtur i det våriga januarivädret.
De var pigga och ystra båda två.
Breeze verkar ha svarat bra på behandlingen och rör sig betydligt bättre nu samt att hon har mera energi.
Mellizza var som vanligt pigg och glad, fräste och på som om hon skulle ha fått betalt.

Jag fick mina sköldkörtelprovsvar idag också och de visade inget avvikande.
Nästa fredag slipper jag dock till läkare för att utreda mina hjärtklappningar samt min känsla av att vara strypt, svullna slemhinnor och andnöd.
Pust hade hoppats på en tidigare tid, men man får väl vara glad över att man ens fick en tid.
Nu skall jag bara försöka luska ut på egen hand hur jag skall kunna andas.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar