måndag 23 januari 2017

Time out!

Hej!

I helgen så har jag och Gubbeen haft rätt så mycket barnfritt.
Vi hade bokat in ett vasabesök i fredags och tänkt vi skulle fara å se på pleppo, dock var teatern inställd men glada i hågen for vi endå och mötte upp med våra goda vänner som studerar i Vasa.
Jag tror att det kan vara skönt för våra vänner att också någongpng få träffa oss utan babyspyor i håret och blöjor i bakfickan.
Det är inte alla dagar man direkt är i sitt esse när de kommer på besök om vi säger som så.
Det blev en skön och avslappnad middag med God mat och dryck och efteråt blev det bowling.
Jag är ingen direkt mästare på bowling men tycker det är kul endå att göra för sällskaps skull.
Det är nödvändigt att få åka på date ibland och ha roligt tillsammans,
Här hemma blir det mest att man går och avlastar varandra och glömmer bort att njuta av varandras sällskap.
Lördagen sen så hade vi också barnvakt på eftermiddagen.
Vi for iväg på en apologetisk bibelkonferans som hölls inne i Jakobstad och det var verkligen jätteintressant att se hur forskning kommit fram till att Bibeln verkligen är trovärdig och att Jesus verkligen levde och dog och uppstod.
Nu idag skall jag iväg på date med mina tjejkompisar, vilket också händer allt för sällan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar