onsdag 29 mars 2017

Lite tröstshopping

Hej!

Det har varit rätt mycket på gång hos oss nu med många olika situationer som har behövt få sätta sig.
Vissa frågetecken har blivit raka medan vissa utropstecken har förvandlats till frågetecken.
Det som också har varit en omställning för oss är att jag har börjat jobba och det har rubbat barnens balans lite och även mitt tidsschema.
Det som också hänt är att Meciliah blivit såld och åker till sitt nya helg i helgen.
Både roligt och vemodigt på samma gång, fastän jag var förberedd och hjärnan vet att detta verkligen var bra så gråter hjärtat redan av saknad.
Plötsligt har jag en häst mindre, känns tomt. Speciellt tidsmässigt eftersom Meciliah var den som ville ha mest av mig.
Hon är den häst som tagit mest plats, hon som haft så mycket att erbjuda och alltid med på något skoj.

Så tillbaka till rubriken så blev det hastigt och lustigt lite second hand shopping för att liva upp livet lite.
Breeze fick nytt träns och nytt schabrak medan jag fick två kassar nya kläder och även barnen en hel del. Detta då för ynka 50 euro så jag tycker vi shoppade rätt så billigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar