torsdag 28 november 2013

Ligga i en tunna

Hej!

Igår testade jag på något nytt, någonting som jag aldrig hört talas om förr, nämligen bioljus. Lillgrabben har varit förkyld i över 3 månader nu utan att bli frisk, han är full med slem och rosslar när han andas. Jag har varit till läkaren med honom men de hittar inget fel på honom och konstaterar att det nog bara är en vanlig förkylning. Någon tipsade mig om att bioljus kan vara bra mot förkylningar att det brukar kunna lösa upp slemmet så jag tänkte att det kan ju vara lika bra att pröva.
När vi kom dit så fick vi lägga oss i en liten tunna, där var det varmt och mysigt, cirka 50 grader varmt och en röd lampa som lyste. Lillgrabben låg och njöt och sprattlade, jag var mest klaustrofobisk och försökte slappna av. Nu väntar jag spänt på resultatet få se om det hjälper ? :)
Lillgrabben testar webcammen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar