fredag 20 december 2013

När juldagsmorgon glimmar

Godmorgon!

Snart mina goda vänner så kommer det efterlängtade jullovet.
Åtminstone jag ser fram emot att få träffa alla som kommer hem från sina studieorter, man träffas allt för sällan. Det bästa jag vet med julen är inte alla julklappar och all mat, utan det är just att få umgås med släkt och vänner. Som ni säkert förstått så har vi hos oss inte stressat särskilt mycket nu inför julen men julgranen den är i alla fall klädd, lite julpynt har vi fixat fram och några klappar är inhandlade.
Julmaten struntar vi nog i att köpa i år eftersom vi är hem bjudna till mina föräldrar på julafton samt att vi skall till mina svärföräldrars på juldagen.

Tänkte att jag skulle bjuda er på några juliga hästbilder som vi knäppte för några dagar sen. Bilderna på Meciliah har jag tyvärr inte fått ännu, men den som väntar på något gott.. Vet inte vad ni tycker, men iallafall jag tycker att förhållandet mellan barn och arabiska fullblod är något alldeles speciellt. Kolla hur vänligt och försiktigt  Pirre betraktar småsyskonen när dom poserar på julkortet :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar