måndag 23 december 2013

Rådgivningsbesök

Hej!

Nej se det snöar, nej se det snöar de var väl roligt hurra.. Äntligen kommer det lite snö, att den är blöt och antagligen kommer att smälta bort spelar absolut ingen roll bara jag får se de vita flingorna dala ner från himlen.
Idag har jag och lillgrabben varit på fem månaders kontroll till rådgivningen. Allt verkar vara bra och han växer så det knakar. Det ända problemet vi har är ju att han är väldigt trög i magen.. Så nu ska han prepareras med levolac och plommonpure och allt möjligt. Hoppas det löser sig, jag hade lovat mig själv att jag aldrig skulle bli en förälder som börjar snacka och fundera om bajs och här sitter jag nu och skriver om det. Tydligen så ska man aldrig säga aldrig.
Vaccineringen har vi ännu skjutit upp. Hur vi än funderar och överväger för och nackdelar så kan vi inte bestämma oss. Vi vet helt enkelt inte vad vi ska göra.

// Annelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar